11 Ekim 2011 Salı

Kolay Tavuk

Kolay Tavuk yaklaşık 3 aydır faaliyette olmasına rağmen görüntü itibariyle (içeride görünen vitrinli dolaptan dolayı) kebaplık/yemeklik çiğ tavuk satışı yapan bir yermiş gibi düşünmüştüm.

"Kolay Tavuk"


"Kiremitte Kaşarlı Tavuk Sote"

Büyükçe bir kiremitte gelen kaşarlı tavuk sote gayet doyurucu. Lezzeti de yerinde. Dikkat edilmesi gereken tek şey sıcaklığı. Masaya geldiğinde bile sanki pişmeye devam ediyor.
"Soya Soslu Tavuk"

Soya soslu tavuk tabak süslemesiyle dikkatimizi çekti. Lezzeti yerinde ve yanında aparatifi bulunan soya soslu tavuğun aynı şekilde kori soslu olanı da mevcut.

Kolay tavuk'da her gün farklı bir pilav çeşidiyle karşılaşmak mümkün.



"Kolay Sticks"


Kolay tavuk'a gelirseniz size yemeğiniz gelene kadar ezme salata ve Kolay Tavuk özel sos gelecektir. Kolay Tavuk özel sosu mutlaka denemenizi tavsiye ederim. İçeriği mayonez, yoğurt ve sarımsak olan bu sos yemek beklerken bizi çok güzel oyalamayı başardı.

Ev ekmeğine kolay dürüm, Kolay iskender, Kolay Alinazık, Karışık ızgara, tüm piliç, burgerler, tavuk sote, soslu tavuk ve bütün pilicin yanı sıra Kolay Tavuk'un menüsünde "Tavuk suşi" bulunmakta.

Sonuç olarak bizler Kolay Tavuk lezzetinden, hizmetinden memnun kaldık. Ve en kısa zamanda deneyemediğimiz diğer lezzetlerini de deneme kararı aldık.

Fiyat konusuna gelince ise; bütün tavuk 13TL, kiremitte kaşarlı tavuk 11.50TL, Kolay Sticks 8.50TL, Köri soslu Kolay Tavuk 8.50TL... Kolay Tavuk'da isterseniz litrelik içecekler de mevcut...

Lezzet : 9
Servis :  8

Mekan : 7
Fiyat : 7

Gurme Kiyalar Notu : 10 üzerinden 7,5 (7,5/10)

12 yorum:

  1. Burayı denemek için fırsat kolluyordum ben de. En çok hangisini önerirsin?

    YanıtlaSil
  2. Kiremitte kaşarlı tavuk sote yedim ben. Öneririm. Tabi soğumasına sabrın gelmiycekse eğer tehlike. Sticks'i de ortaya istedik, gayet keyifli ve lezzetliydi. Soya soslu tavuğu da beğendik. Demem o ki önerecek bişey yok, keyfine göre gönül rahatlığıyla menüye bak ve yüreğinin götürdüğü yere git :) Şimdiden afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  3. Valla suşi siparişi verdim bile. Bakacağız!

    YanıtlaSil
  4. Dün suşileri kalmamıştı, deneyemedik. Gelince istersen bi de suşi fotoğraflayıp ekleyebilirsin. Afiyet olsun..

    YanıtlaSil
  5. Valla fotoğraf çekmek hiç aklıma gelmedi(!) Gördün mü bak bir daha gitmeliyiz şimdi!

    YanıtlaSil
  6. vay arkadaş! suşi gelmiş tekrar gidilmeli aklım onda kaldı resmen ;)

    YanıtlaSil
  7. En yüksek puanı aldığından dolayı Kolay'da Gürme Kiyalar buluşma yemeği düzenleyelim :)

    YanıtlaSil
  8. Bence çok iyi ve gerçekleştirilmesi gereken bir fikir.

    YanıtlaSil
  9. Tavuk İskenderi denemek kısmet oldu az önce ama öyle tavsiye edilecek bir yanı yok. Menüde çok daha güzel şeyler var.

    YanıtlaSil
  10. Ben tavuk alinaziği merak ediyorum. Istanbul'dayken kırmızı et dana olduğundan içimize pek sinmezdi, tavuk alinazik yapardık. Fena da olmazdı aslında.

    Bence dediğim gibi biz bi buluşma yemeği düzenleyelim :)

    YanıtlaSil
  11. burasını bende sadece tavukcu sanıyordum öğrendiğim iyi oldu.

    YanıtlaSil
  12. Bu mekan kapanmış durumda. Yer seçiminden dolayı uzun soluklu olamayacağını tahmin ediyordum zaten ama en azından değişik işler yapıyordu, güzeldi, lezzetliydi. Sağlık olsun.

    YanıtlaSil